Skola imorgon!

imorgon är det skola igen..det är egentligen inte mer än rätt att jag får en vecka till eftersom jag var sjuk halva lovet...men men. jag hade stallet idag med, så där har jag varit ett par gånger och innan övningskörde jag lite. haha, herregud...nä, men det gick rätt bra, skillz.
 
jag kom i alla fall precis hem från Jonathan och vi gjorde inget särskilt. det vanliga alltså, haha! tänkte lägga upp lite bilder sedan förra torsdags, då vi hade någon sorts ''avslutning'' i skolan. kul var det att titta på i alla fall. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
här är lite bilder efteråt, när alla säger hejdå, eftersom de inte kommer träffas på lovet (typ en timme, lol)
 

 
 
 
 
om ni undrar vad det är jag har på hakan, så har jag glömt att säga att jag trillade av min lilla polle för ett par veckor sedan och skrapade upp ansikte lite.
 
 
-Fanny
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0