6 sanningar

* Jag är väldigt rastlös av mig.
 
 
 
* Hatar att vara instängd och små utrymmen.
 
* Jag är helt överkär i tacos, kommer aldrig att tröttna på det.
 
* Tar fortfarande bort kanterna på vissa av mackorna.
Hej f7.. Haha, nej men vissa är ju så äckliga. Jag gör ju bara det hemma, men ändå haha.
 
 
* Min absoluta favoritfilm är Titanic.
Världens finaste film. Stört gråter varje gång jag ser den, och Leonardo dicaprio är så sjukt snygg i denna filmen.
  
 
* Jag drömmer hela tiden, helt orealistiska sjuka drömmar oftast som har något med filmer/serier att göra. Oftast är mina drömmar fyllda av rädsla, ångest och panik.
Vet inte hur många gånger jag slängt mig framför tåg, hoppat nerför ett berg  osv för att "dö" i drömmen för att jag ska sluta känna något. Det äckliga är ju att man faktiskt känner riktiga känslor i drömmarna, vilket gör att rädsla följer ju med dig när du vaknar. Kan knappt ge er ett exempel för de flesta drömmar är så himla sjuka.. Brukar vakna upp i ren panik,  ungefär 4/5 drömmar så är det så.   
 
    Inatt drömde jag glatt iallafall, alex pettyfer var min pojkvän och var urgullig. tror fan jag log i sömnen, så himla besviken var jag när jag vaknade. :(
 
  
 
  
Bjuder på bilden på mig och Kiwi alltså..
 
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0