And i break down as you walk away

Meen tjaaaa.
 
I onsdags jobbade jag och på kvällen var jag i hp, hade en rolig kväll med vänner. Sov över hos silvia med, kebabrulle till frukost. 
  Jaja, red även igår och det gick inte alls bra. Idag jobbade jag och sen har jag umgåtts med syskonen.
Har  även kollat på the purge och evil dead. Blev superbesviken alltså, inte alls så läskiga..
 
 
Och du anonyma som skrev kommentaren om outfiten - först, tack så mycket! Jag har verkligen (tyvärr) ingen känsla för kläder eller shopping,  men Fanny är expart på det så kan tjata på henne att hon gör ettt inlägg om det ;)
pusspuss
 
  
såhär såg det ut igår när min häst ville springa men inte fick det :(
 
  
  
  
 
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0