Filmer & Serier

För ett tag sen fick jag tips om att ge film/serie tips  så kan ta det nu.
 Har verkligen sett sjukt många filmer, men här har ni några filmer som verkligen är skitbra och alla är sevärda. Lite olika genrer, men ganska många romantik, sånna man gråter till, action m.m. Finns det uppföljare så är dom alltid också asbra oftast. ;)
 
 
Dom enda som jag skriver om är isåfall Titanic och Pearl Harbor, mina absoluta filmer.
 Detta är verkligen sevärda filmer, dom krossar verkligen mitt hjärta inifrån och ut. Har sett de typ 10 gånger och störtlipar varje gång.  Dom är 3 timmar långa typ men det känns verkligen inte, det är så värt det för att dom är så himla bra, trots att det slutar i tårar. Dom är ju självklart inte bara sorgliga utan roliga och så med, men ja.. Alltå se dom bara!! Kan lova att ni inte blir besvikna.
 
 
 
Serier;
 
  
  
  
 
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0