inskaffad Ipad

min dator ville inte starta igår kväll, därför ni fick mobilinlägget, men jag tar min gårdag nu istället! igår efter jobbet åkte jag och mamma till värnamo där jag äntligen köpte mig en Ipad! har ju bara lånat syrrans hela tiden så nu kan hon få ha den för sig själv. det blev även en ny väska som är lite större så jag kan få med lite mer än bara kameran ;) jag var även tvungen att prova de dryckerna ''Celsius'' som de riktiga träningsproffsen dricker och en fotobok som jag ska sätta in bilder i. 
 
''Anonym'' som ville att vi skulle göra ett inlägg om -första dagen i skolan- outfit så ska jag försöka fixa det i helgen om jag hinner, men lovar ingenting!! haha, ni märker om det kommer upp eller inte. 
 
 
 
 
 
-Fanny
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0