My heart will go on

2 dagar kvar av sommarlov. 
Blä, det är så sjukt tråkigt och jag vill inte gå upp tidigt igen, haha.
Jaja, idag har jag inte gjort ett skit, ska till Hillerstorp ikväll bara och träffa mina favoriter! :) 
 
Jaja, tankarna snurrar hit och dit. Mamma vill sälja någon häst och det lutar väl isåfall mot Curiosa.
   Det är så himla tråkigt och det gör så ont, tycker om henne så mycket.. Tanken var ju att det skulle vara Moas häst, men hon är knappast och rider henne och både jag och mamma är ju egentligen förstora.. Hon är ju så snäll och rolig att rida, och hon har gjort sånna framsteg sen hon kom hit, lilla tjejen.. 
 
 
  
 
//Sofie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0