sista dagen har gått

och där gick det sommarlovet.....herregud så fort det har gått! men jag är ändå nöjd med den och allt jag har gjort. imorgon börjar skolan igen och inte nog med det, det är ny skola, nytt folk och nya möjligheter! jag ser ändå fram emot det, ska bli kul att göra något nytt och inte gå tillbaka till Hillerstorp igen. men kommer sakna alla där väldigt mycket. 
 
hoppas att klassen blir bra i alla fall och har sett schemat och det är helt okej. jag och Sofie har nästan likadant, så det är ju skönt. vi får se helt enkelt! 
 
<---
 
hoppas att jag fortfarande kan hinna med alla de sakerna jag vill utan att det ska bli något sånt här, haha! 
 
 
-Fanny
 
 

Kommentarer
Postat av: emma.

vad ska sofie gå? du ska gå natur eller vad var det? :)

2013-08-18 @ 23:39:10
URL: http://emmalottaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0