You had me at hello

Regn suger. 
Jaja, vad har hänt dessa dagar? Hillerstorp, stallet, värnamo, film osv. Lärt mig att dricka kaffe också, duktig tjej här va! Nästan iallafall..
  Imorgon är det Hillerstorp, sova där och kanske jobb imorgon också. Måste verkligen vända tillbaks dygnet nu.. 
 
Förresten, du som frågade om vi inte kunde lägga upp bilder från skolavslutningen samt matchen mot lärarna så är det fanny som har bilderna så det är upp till henne! :)
pussspusss
 
       
 
  
 
återigen.. fyyyy vilket långt hår jag hade :'(
 
//Sofie

Kommentarer
Postat av: Emma

Du!! Du passar så STÖRT sjukt bra i ditt hår du har nu!! Blont o lite kortare!! Alla vill ju ha långt hår (även jag) men galet va du passar bra i det du har nu, tro mig! Du kommer få alla killar på fall ;)

2013-08-14 @ 07:44:01
URL: http://emmalottaa.blogg.se
Postat av: anonym

heej! tycker verkligen om eran blogg! jag har ett lite problem nu när vi börjar skola så vet jag inte vad jag ska ha på mig! kan inte ni göra ett inlägg där ni ger tips på outfits till första skoldag? ni skulle vara helt klart bäst om ni gjorde ett <3

2013-08-15 @ 13:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0