17. Hit vill jag åka innan jag dör

17. Hit vill jag åka innan jag dör
 -
Har  väl inget direkt ställe jag vill åka till.

Men att åka till Thailand igen vore inte fel, var några år sen nu, haha typ 3, ?
haha så varmt osv, folket där är sådär vänliga. 
 
Fast samtidigt var fan Thailandsresan värsta ever. Var tvungen att dela rum med min bror, så hade vi bokat sånt rum så vi verkligen skulle få ac ( eller sån som blåser kallluft, vad det nu heter ), men jo, vad fan gör han? Stänger av den för att det "låter" och då kan han inte sova.. helt cp varmt. Helt sjukt vad förbannad jag var då men kan inte säga emot min bror för han tvekar ju inte när det kommer till slåss delen. Blir arg bara jag tänker på det nu. -.-' vi har inte varit direkt vänner på några år och kommer aldrig bli heller! Alltså, om ni vill veta, haha.
 
 
 
v.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0