How can something so wrong feel so right?

Tjo!
 
Har bestämt att jag ska ha en bloggpaus nu tills minst söndag.
Men har ganska mycket att tänka på, mycket i skolan och kan inte koncentrera mig när jag pluggar då, tänker hela tiden " vad ska jag skriva på bloggen idag? " och sånt, haha töntigt, jag veeet, men behöver verkligen få upp mina betyg nu igen osv. Fick tillbaka ett D i matten igen efter att ha sänkt mig nu hösttermingen, så är på god väg!
Hoppas väl att jag kommer igång med ridningen igen också, men med det får vi se.
Så när jag kommer tillbaka sen har jag massa inspiration och sånt!
Sååå ha det bäst sålänge, puss!

 
lite randombilder.
 
//Sofie
 

 

Kommentarer
Postat av: Stina Björklund

Jättefina bilder!

Nu är ett inlägg om bloggare som tror sig är något uppe på min blogg. Nyfiken på just DIN åsikt!

2013-02-06 @ 18:10:32
URL: http://stinabjorklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0