One love, one life.

Hallojs!
 
Vet att uppdateringen inte är den bästa från min sida just nu.
Igår var jag hos Casper, idag med faktiskt, haha, träffat Filip och dom med! Somnade halv nio igår och vaknade 6 idag, hur sjukt är inte det? Varför kan det inte vara så när det är skola? Slippa ställa klockan liksom. Åkt lite fyrhjuling herregud, var så jävla nära på att krocka med en bil, haha kör aldrig på en väg med snö/is igen!! 
Pizza sen när jag kom hem med, mhmm. En iskall cola som väntar på mig med. Loooove!
Hoppas ni haft en bra alla hjärtans dag dag, ( haha omg ) för det har jag haft iallafall!!
nu blir det nog att hitta någon bra film, ta tag i mitt liv lite, puussheej
 
 
//Sofie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0