People may not always tell you how they feel about you, but they will always show you.

 
 
Hallojs!
 
Vet att uppdateringen inte är på topp från min del, men jag orkar inte.
Igår var jag med Casper, dagen innan det med, tror inte jag har sagt det men ja, det är väl anledningen till varför uppdateringen varit dålig. Har även mycket plugg och är trött, tur att det är Fredag imorgon!
Skoldagen idag var ganska lam, men nu blir det plugg, sen Desperate Housewives och sova tidigt!
Som sagt, min Iphone är ju sönder, den har sån bluescreen.. Men finns väl på datan om det vore något. ;)
jaja, pusshej
 
 
lite randombilder från dagar
Kiwis ögon är fiiina.
 
//Sofie
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0