Texter jag skrev för x- antal år sen

 
" Idag var det kul ,gjorde tre roliga saker!
Först så mimade vi i skolan, vi gjorde bäst med dansen, inte för att skryta. Men det var jätte kul:D Fast lite pinsamt.
Sen så hängde Johan, Kimman och <3Macke<3 med mig hem. Vi hoppade studsmatta. Sen pussades vi lite med:P
Sen så gick jag ner till My, tog bort en fästing och ögonbajs.  Men jag ryktade henne och brände mig på bräneslor:( Det gjorde ont. Men hon är skit gullig, och hon var jätte snäll(Som hon alltid är) "

 
 " Vad vet du om Pubeteten?
1. Vad är Pubeteten? öhh....liksom att man får mens och så typ...
2.Vad är mens förnågot? Öh...typ blod som kommer ut "där nere"....
3. Vad är den vanligaste åldern när man får mens?  9-15 år, läste det i en tidning....
4. Vad är flytningar? Öh...typ något som kommer ut "där nere", fast inte kiss utan något annat! jag vet inte...jag läste allt om Pubeteten i en tidning....
5.När får man flytningar? Innan man får mensen.....
6. har du mens eller  flytningar? Nej´..och jag tror inte jag komemr få det förrens jag är   15 elr sexton..."


Åh skola´n idag, jag kan säga er. era lärare suger motavd Majsan gör, vi har fått fika och vi hr inte ens RÖRT en penna:D Hon har bara pratat som vanligtxD
Hon pratar bortalla lektionerxD Men jag sitterjämteADAM.. GUD VILKEN LOSER HAN ÄR!
fast hanm är aldrig snäll, bara när vi var ihop^^....
Men iallfall jag får sitta jämte Marcus när vi har Matte har jag kollatxD
Men iallafall vi ska snart ha disco och låna kimmans popcorn maskin:D
Sen i slutet åker vi ju till Liseberg med Klassen och åker och bada xD
 
-
Hahahahahaha jag dör lite. Hittade lite texter jag skrev från bilddagboken, helt oredigerade är dom, och det var sen 2007-2008 ungefär. Haha hur mycket har man inte förändrats? Men men, no regrets! ;)
 
Har man förändrats lite eller? Hahaha
 
 
 
Ni får en bild på mig och Emma också, för Emma halkade och skadade sig lite idag. Hahahah dör! Men hoppas du mår bra Emma ;)
 
//Sofie

 

Kommentarer
Postat av: Nermina

hahahaha, ur gulliga texter!! har du fått din mens nu då?! <3
känner du Ida Thulin, kan du inte berätta lite om henne?!
svaraaa gärna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

///Nerreee

2013-03-01 @ 15:23:04
Postat av: Emma

Hahaha jag dör! Sån klant är jag!

2013-03-01 @ 15:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0