today

hejhopp! vet att jag int har uppdaterat sedan typ tisdags (?) men det är för att jag dels inte fått igång min dator i onsdags och igår försökte jag inte ens, sedan har jag inte tagit några bilder för att jag inte haft tid och jag hatar att blogga om jag inte har nya fräscha bilder! haha! 
 
jag är i vilket fall hemma ikväll. själv. tänkte att Jonathan kunde komma men han hade ingen skjuts </3 haha och orkade inte till Hillerstorp så..yäyää
 
gjorde även mitt gymnasieval idag! som jag hoppas blir bra! och jag tog även lite bilder efter skolan, såå here you go!
 
 
 
 
 
 
..
 
blev lite självporträtt, så himla svårt att ta bilder på naturen nu? så grått och tråkigt. 
 
-Fanny
 

Kommentarer
Postat av: Emma.

Vad valde du? :)

2013-02-02 @ 00:33:40
URL: http://emmalottaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0