You can't judge my choices without knowing my reasons

I'm back bitches! 
Det har inte hänt alls mycket de senaste dagarna. Har varit med bl.a. Filip och några till en hel del!
 
I Fredags var jag med några av mina brudar, blev lite mys och skitsnack, och sen vidare till gränden. Kärlek till er! :*
Igår låg jag från att jag vaknade tills jag somnade framför film. Har sett typ 7 filmer sen igår, haha nörd typ?
Idag har jag bakat med syrran, åkt fyrhjuling och lite sånt. Det är ILLKUL att köra nu när det är snö!
Så sjukt skönt med lov nu, kände att det behövdes verkligen. Sover mellan 10-12 timmar varje natt men ändå är jag alltid trött, haha.
Jaja, jag bjuder på lite bilder från dom senaset dagarna.
puss
 
lilla kiwi har steriliserats med, fan. ville så gärna ha kattungar juuu.
 
 
//Sofie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0