3. Dina kompisar

3. Dina kompisar
-
 
Alltså, ska jag skriva något om varje så kommer det blir aslångt, haha!
Men istället kan vi säga de som står mig närmast.
 
Fanny.. Damn, vi har hållt ihop i hela våra liv. Vi har alltid roligt, skrattar och är typ så töntiga och har sådär cp samtal. Vi är alltid tillsammans i skolan och ibland på fritiden. Hon är liksom en bättre version av mig. Hon vet det mesta om mig och hon ger mig alltid tips på vad jag kan göra och får mig att kämpa och får mig att försöka bli till en bättre människa. Break her heart and i'll break your face. ;) typ. ;)
 
Edin.. Haha, Edin, Edin, Edin.. Vad kan man säga? Världens bästa är han, började känna honom i typ 7:an och sen blev vi as bra vänner. Han är den enda som kan se om jag ler fast så ser han att jag är ledsen egentligen. Kan säga allt till honom och han finns alltid där. världens roligaste är han också! Litar på honom till tusen! Han frågar alltid hur jag mår och sånt. Bäst.
 
Laura, haha helt underbar är den här människan. Vi lärde känna varandra över internet för ett par år sen och vi har träffas ett par gånger med. Hon är faktiskt den enda som vet allt/mest om mig. Det är så lätt att prata med henne för hon förstår mig och sen lyssnar hon alltid. Tycker hon inte samma som mig säger hon det och ja, mår alltid bättre när man snackat med henne! Saknar henne men vi ska träffas snart förhoppningsvis. Saknar dig fina tjej! <3
 
Sen har jag massa andra underbara vänner som står mig nära. Kenny, Emma, Amela, Boberg, Casper, Filip, Simon,  Davidsson, Jonthan, Elizabeth, Olivia, Oskar, Kimman osv.
ni får lite bilder på sådär härliga awesome personer i mitt liv.
 
 
Det var typ alla bilder på datan, har resten på hårddisken men den cpar så kan inte ta bilderna därifrån.
så till er som inte är med, älskar er också :*
 
//Sofie

 


 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0