A smile can hide so much

Hallooojs!
 
Klockan ringde klockan 7 idag. 7 !! Vem fan ställer klockan vid 7 för att åka skidor?! :o på jullovet också..
Jaja, i början var det hemskt, pjäxorna dödade mig så jag kände inte mina vader. Var lite kaos här och där, men ändå ganska kul.
Menmen, åkte ju skidor idag och det gick bra, inga trillningar, förvånad faktiskt!  HAHA, trodde vi skulle åka bilen hem så köpte en chipspåse och en dricka, men så skulle vi åka på andra sidan berget.. Fick ha en fucking chipspåse innanför jackan och åka, såg gravid ut och ett under att den inte gick sönder!
 
Anyway, imorgon har jag tänkt att ligga på marken för då blir det snooowboaard! Illnajs. Om jag inte lär mig det kommer jag aldrig åka det igen. punkt.
 
Nu har jag inget att skriva, ni får lite pics, det är ganska fint här med. smsa mig för jag har tråkigt.
puss
 

 
osminkad och trött tjej, i mössa t.o.m, jag bjuder fan
 
och såhär cool var jag idag, yeah ;) haha, nej men blablabla, inga kommentarer om att det är farligt att åka utan hjälm, jag vill inte ha hjälm, slår jag mig så får jag skylla mig själv! end of story 
( pik till dig mamma ;) )

 
//Sofie
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0