GOTT NYTT ÅR

Jag hade en jättekul kväll igår som jag firade med en hel del kompisar! Det var riktigt kul, allt från gangnam style till shake that ass dansade vi loss på, haha galet! Dock hann jag aldrig få min klänning från nelly som jag hade beställt, så jag fick rota fram en annan, men det gick bra ändå. 
 
Kameran var med, men den var mest uppe i början, men lite bilder blev det allt! lite synd att det var så dåligt väder med, var inte något alls bra att fota fyrverkerierna! 
 
Men såhär såg jag och Sofie ut igår! 
 
 
 
 
 
love ya girls. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
jag fick min nyårskyss med! Jonathan stod från 23.59 och väntade in, haha så söt. 
 
 
 
 
 
 
 
 
-Fanny
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0