I never loved you

Hallojs!
 
Åkte ju runt halv åtta idag, och kom hit typ vid 4.. 8 timmar tog det hit!!! Men det gick ändå ganska bra, sov mestadels.
Jag åkte inte i backarna idag, utan har mest chillat. Imorgon åker jag nog skidor och så hyr jag snowboard på lördag. Jag vill lära mig men fy vad pinsamt att trilla där i barnbackarna, hahaha! 
Här har dom nog tamigfan dom hårdaste sängarna/madrasserna ever!! som att ligga på ett golv typ. -.- bästa känslan ever på söndag, komma hem till sin egna säng. <3
 
 
Ska försöka ta lite kort imorgon, och just nu har jag datan uppkopplat till mobilinternet. (?)
nu ska jag käka massa gott, hoppas ni har det bra, saknar inte skithålan någonting, puss!
 
bilder från i somras där hemma. nu ska jag vara social :D
 
//Sofie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0