People like they are the reason we have middle fingers.

Hallojs.
 
Skoldagen var ovanligt bra, var glad och allt var chill osv. Hemmar har jag bara chillat och varit med småsyskonen med. 
Justin bieber ska ju ha en till konsert, så tänkte, ja fan nu har jag biljetter. :'D Ne, men jävla äckel skolverket/skolan ska ju ha nationellt prov just den dagen och missar man det blir det ju ett jävla liv! Okej att dom inte visste man dom kan väl ha två tillfällen eller något?! Haha, är så sjukt arg, dom kan .. ah kan ju inte skriva mer för mina föräldrar samt lite av min släkt läser min blogg men  hade kunnat aah.. äe. Fan.
Nu är det ännu mera plugg, har prov imorgon, yippie jag HAAAAAAAATAR skolan, gå och dö.
hejdå 
 
gammal bild men ouf, ska skicka detta inlägget till dom samt denna bilden. :)
 
//Sofie

Kommentarer
Postat av: anonym

Hej!

Jag bara är lite nyfiken på hur många läsare ni har per dag?

Gillar er blogg, fortsätt med den! :)

2013-02-01 @ 20:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0