Lång dag

Hallå! Inte uppdaterat på några dagar nu men jag har faktiskt jobbat denna och förra veckan. Sedan har jag inte heller fått igång min dator knappt och jag hatar att mobilblogga, eftersom jag då måste lägga upp dåliga bilder men jag får ta det nu då!

Efter jag kom hem idag, städa jag och dady. Pollen motionerades därefter och innan jag skulle duscha och sova, smet givetvis en utav hundarna när jag var ute med dem. Tog inte så länge innan Sofie ringde och frågade om jag saknade min hund, haha. Så det slutade med att jag stod en stund och pratade med henne så nu ligger jag äntligen i sängen!

Imorgon är det fredag och sista jobbardagen, sedan sommarlov! Har ledigt i 4 veckor, sedan jobb de 3 sista.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0