hej, dryg tjej

Tackat nej till samlag: hahaha ja
Hånglat med nån riktigt ful: nopeee
Hånglat med fler än 50 pers: nej
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: haha bad memories
Gjort något riktigt dumt: nja
Gjort något du verkligen ångrat: mjo
Varit nykter på nyårsafton: Självklart
Åkt ambulans: ja
Har du gjort något olagligt: haha öh ja
Fått din mamma att gråta: ja
Blivit polisanmäld: inte vad jag vet!
Slagit ner någon: nej
Skämts över dina föräldrar: hahah ja
Skämts över dig själv: ja
Sagt jag älskar dig och menat det: ja
Bråkat med din pojkvän/f.d: ja
Tar du droger: nej för fan
Dricker du: fråga min mamma ;) puss älskar dig med mami <3 haha, ne
Vilka kläder sover du i: stor tröja

Vad hatar du verkligen: spindlar 
Varit kär: ja
Har du varit kär i någon du inte haft en chans på: nja
Är du ensam nu: öö
Vill du gifta dig: nja
Vill du ha barn: ja fast inte nu

Senaste personen som:
Sov i din säng: min katt
Såg dig gråta: Edin eller Filip

Fick dig att gråta: haha lol inga namn 
Skällde på dig: pappa

De senaste 48 timmarna har du:
Gråtit: nej
Kramat någon: ja
Pussat någon: nej
Köpt någonting: ja
Sjungit: ja

Har jag:
Digitalkamera: nej
Telefon på rummet: nej
Husdjur: ja
Bra kompisar: ja
Tar du receptlagda mediciner: nej

Kärlek Och Sånt:
Hur gammal var den äldsta du kysst: eeh vet inte, 95:a tror jag?
Hur många har du varit riktigt kär i: 1 ksk 2

Vad tycker du om kärlek: tycker väl inte så mycket
Har du flashat/strippat någon gång: hahah inet seriöst
När kramade du någon sist: innan
Saknar du någon speciell person: mjo
Kan man vara vän med sitt ex: självklart
Har du svårt för att bli kär: blir aldrig kär :)
När kysste/hånglade du med någon sist: ehm det var ett tag sen 
Ångrar du det: njae

Fyra frågor om förhållanden:
Är du singel? – japp
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? – nej
Hur många har du varit kär i? –1-2
Är du kär just nu? – 

Tio frågor om dig själv:
Namn? – Sofie
När fyller du år? – 19 oktober
några piercingar? – bara öronen
Vad har du på dig just nu? – pyjamas haha
Vilken årstid är bäst? – sommar
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? – sova länge
Vad tycker du mest om hos dig själv? – Mina ögonfransar
Vad är du bra på? – Äta
Vem älskar du mest på denna jord? – kiwi. haha ne venne
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? – själv
Läggning? – ?

Tio frågor om dina vänner:
Vem vet allt om dig? – Ingen
Vem är den roligaste av dina vänner? – edin, kenny
Vem är snyggast av dina vänner? – Adam haha
Vem är mest partyprisse? – vet inte haha
Vem är den du helst har filmkväll med? – vet inte
Vem av dina vänner är mest ”evil”? – boberg och adam, fucking mobbare fan

Tio frågor om din familj:
Vem står dig närmast? – min katt
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? – jadå
Vem är farligast i din familj? – min kanin fan
Vem är roligast i din familj? – linus eller tomas haha
Vem är coolast? – jag
Har ni något husdjur? – ja
Vem har du mest gemensamt med? – mamma tror jag
Vem står för underhållningen? – olika
Vem sover du oftast med? – inte en jävel
Roligaste kvällen med familjemedlem? – vet inte

Tio frågor om idag:
Vad har du gjort? – skola
Har du varit glad idag? – ne
Har du varit ledsen idag? – öh
Har du gjort något bra idag? – nja
Vad ska du göra nu? – platta håret
Har du gjort något dåligt idag? – nej
Vad har du ätit idag? – mat
Har du duschat idag? – ja
Är du trött nu? – nej
Vad händer imorgon? –inget
Trivs du i skolan? – ja
Har du varit i skolan idag? – ja

 ( hahah dryg tjej )

Annat:
Hur mår du just nu? - sådär
Har du piercat dig? – om öronen räknas

Telefon/mobil:
Vem ringde dig senast? - vet inte
Vem ringde du senast? – mamma
Vem sms:a dig senast? – philip n
Vem sms:a du till senast? – amela

Övrigt:
Är du hungrig nu? – nej
Vad är klockan nu just nu? – 21.01
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu?  youtube, nån quote sida, blogg, fb

 

Sport:

Går du på någon sport? – nja

I så fall, vilken/vilka? ridning ibland

Trivs du med den sporten?  ja

Tycker du att den sporten är rolig? ja

Gör den sporten dig glad när du håller på med den? som fam

Övrigt, igen:

Gillar du punk? - nja

Har du sminkat dig idag? – ja

Isåfall, vad för smink? – mascara, kajal

Vad har du på dig för trosor just nu? – newbody ftw

Hur ser de ut? – ? blåa haha

Vad har du för bh/topp på dig just nu? - ehingen, har fan pyjamas

Hur ser den ut? – ?

Musik:

Lyssnar du på musik just nu? – ja

I så fall, vilken låt för tillfället? – nånjävel

Vad gillar du för musik? - oolika

Kärlek:

Är du kär just nu? -

Har du kysst någon idag? – nej

Har du ett förhållande? -nej

När går gränsen vid otrohet? – beror la på, kyss eller något, om man menar det?

Är du romantisk?- asså, vi kan ju säga såär, hade en kille gjort någon gullig picnic med massa ljus i skogen hade jag fan skrattat ut honom, haha, typ. så nej

Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? – haha long time ago, inget seriöst

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? – jaa

Vad hette din första flickvän/pojkvän? – adam 

Hur länge höll det? – ingen aning haha

Hur länge var ditt kortaste? – 10 minuter

Hur länge var ditt längsta? – till och från i några år hahah

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - SINGEL SINGEL SINGEL

 

Förhållande:

Har du varit tillsammans med två samtidigt? – jag var typ 7, annars nej

Är du en bra pojk/flickvän? – jag gillar inte att vara en flickvän, men eh detär inte mig man ska fråga det

Vem sov du senast bredvid ? – casper

Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? – p

Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållende med? – nej

När fick du din första kyss? – hahha de var vid ung ålder de ;) 

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? -  16 typ  , ungre ksk

Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? – usch nej

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? – nej,men min katt <3

Har du mest blivit dumpad eller dumpat? – dumpat

Vad gillar du för stil på tjejen/killen? – emo punk rockare.lol. vafan vet jag, typ som

 

HEJ JAG HETER SOFIE ANDERSSON, JAG ÄR DRYG 

 
såhär känner jag för världen just nu. orkar inte skola imorgon, fan
 
//sofie

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0