bilder från Stockholm

nuså har jag äntligen suttit och gått igenom bilderna från Stockholm och har valt ut de bästa, haha! nej, men vi var ju egentligen där för att fira en som fyllde 50 år och dess familj (de som vi brukar träffa från Norrland) jag och Denice träffade ett par italienare på färjan, så vi fick en var, haha så himla roligt vi hade med dem! de kunde inte svenska heller så vi snackade engelska som de knappt kunde ändå, haha.
dessutom träffade vi några svenska som vi umgicks med en del med, haha åh herregud. inte haft såhär kul på väldigt länge! helt perfekt helg. 
 
jag fick även min efterlängtade hotellfrukot, TVÅ gånger! bästa. vi sov ju på hotell från fredagen till lördagen och sedan på lördag vid 6 kom vi ju på båten och söndagsfrukosten var ju helt magisk den med, åh. haha.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
dj:n på ena klubben var en transa och han/hon (haha) dansade loss kan jag säga!!
 
 
 
 
våra italienare, Claudio och Alessandro! 
 
 
 
haha fick aldrig ett kort på mig och Claudio när han tittade in i kameran för han skulle alltid pussa en på kinden då, haha
 
 
 
här har vi också Marcus som vi träffade och han på bilden nedanför är Simon, riktigt trevliga!
 
 
 
 
 
 
 
åh helt underbar helg alltså. särskilt att jag fick träffa Denice som jag bara får träffa ca en gång om året. men kommer verkligen sakna Claudio och Alessandro,haha. de är i alla fall tillbaka i Italien nu och jag hoppas jag får träffa någon annan gång med! 
 
-Fanny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0