hur jag sminkar mig

det var någon som undrade hur jag sminkade mig och jag sminkar mig inte särskilt mycket faktiskt. till vardags tar jag mascara och den guldiga på bilden börjar jag med, den är jättebra att dela på själva fransarna. sedan om jag vill ha mer volym, tar jag den svarta. brukar dock oftast bara ta lite mascara då jag har väldigt korta fransar och det ser lite dumt ut om jag har mycket. innan böjer jag ögonfransarna med!
   jag brukar också ta endast lite fondation och lite puder på näsan och övre kinderna, bara för att jag ofta har en tendsens att bli lite rödaktig och det har jag alltid hatat. 
 
däremot om det är lite festligare saker man ska gå på, tar jag såklart lite mer av allt, även lite kajal, eyeliner ibland och rouge brukar också få ta en del av ansiktet.  
 
tycker ändå inte att man behöver så mycket smink till vardags, utan det är lite roligare om man kan piffa till sig lite extra annars ser man ju alltid likadan ut! :D 
 
 
 
 
 
-Fanny
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0