Året som gått del 2

 
Maj
Maj erbjöd massa kul! det roligaste var lätt kryssningen i Stockholm med Denice där vi träffade 2 charmiga italienare, Claudio och Alessandro. vi hade spexfoto med klassen och jag var utklädd till catwoman. våren hade äntligen kommit. bakade macarons, firade pappa som fyllde år och valborg firades in med många kompisar utomhus där vi bland annat grillade och hade det allmänt trevligt.
 
 
Juni
Juni var nog en av de bästa månaderna på hela året som innehöll de bästa minnena, men även de sämsta minnena skulle jag nog vilja säga. det började med att min fina syster gick balen och tog studenten. innan jag avslutade min period på högstadiet, hade jag en fantastikt kul klassresa på liseberg och en sorglig klassfest dagen innan vi skulle få sommarlov, det blev många tårar där och min kära klass delades. men sommarlovet kom och det erbjöd många kvällar med tjejerna. mitt kusinbarn hälsade på och visade upp sin nya valp och jag blev islängd i sjön av Jonathan när vi badade och jag firade även midsommar med Jonathan i deras båt. 
 
 
Juli
Juli bestod mycket av jobb, men det var sommar och jag älskar livet då. jag kollade på ett stubbrace där crossar racade gärnet, badade mycket med kulltorpskillarna, höjdpunkten var såklart att jag fyllde 16 år och då befann jag mig på båten hos jonathan och firades där. inskaffade mig ett par nya ridbyxor och fick ridstövlarna i födelsedagspresent av mamma & pappa. följde med sofie när hon badade småpollarna och en kväll hade vi myskväll med alla onyttigheter som finns, umgicks med mina asians och  en dag på chappen med kompisarna fick också plats i månaden. 
 
 
Augusti
Efter att ha behövt lämna tillbaka min skolipad när jag tagit sommarlov, var jag tvungen att köpa mig en. hade 1 år med jonathan och umgicks flitigt med mina girlz. amerikanska pannkakor åts till frukost och dagen innan skolan började åkte jag och sofie till jönköping för att shoppa. skolan började och jag invigde gymnasiet! dessutom jobbade jag klart mina 6 veckor som jag jobbade under sommarlovet. 
 
-Fanny
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0