Dag 14- Lite kort om dina närmsta vänner

Den som står mig allra närmast av mina vänner är Fanny. Vi har varit vänner hur länge som helst, och om något har hänt är hon den första jag säger det till, oftast den enda också. Hon går att lita på 110 % och är ganska lik mig fast samtidigt raka motsatsen. Skulle kunna och skriva en hel bibel men det orkar jag inte, hon är bara en av dom bästa helt enkelt.

 
 
Sen har vi ju Elin och Selma. Selma slår alla rekord på att vara random, men hon är rolig och hon lägger dom bästa kommentarerna. Elin skrattar jag alltid åt istället för med. Hon säger dom mest wtf grejerna, men hon är så himla rolig och awesome ändå. Vi brukar prata om det mesta och hon är lika omogen som mig iallafall, haha! Dom går båda i min klass och vi har askul tillsammans, ma favorites.
 
 
 
 
Sen är det ju mina pinglor Amela, Alice och Silvia. Silvia är en film/serie nörd precis som mig och hon är rätt random med, haha. Amela är så himla söt, snäll och rolig! En aning crazy också. Sen har vi ju Alice med, vi blir väl som "närmast" när vi druckit lite för då hoppar vi alltid runt och går och har "deeptalk" och grejer. Men hon är jättesnäll och go också. Tyvärr går jag inte i samma skola som dom längre, men vi träffas ganska ofta ändå. Men trots att vi alla är så olika passar vi så bra tillsammans och har så jävla kul.
 
  
 
Sen är det väl typ Betty och Sanna också. Vi umgås mest i skolan och på fester och inte så mycket på fritiden, men vi har roligt tillsammans närsom, speciellt när det är fest hahaha. Helt klart dom bästa partypeople jag vet och annars också. Så himla bra är dom iallafall!
 
 
 
 
 
 
 
- Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0