Black and Gold

Lite kort om min dag.
-
Vaknade runt 1, fick panik och stack upp till stallet. En underbar ridtur i skogen med världens bästa häst.
Hem igen, laga mat och nu sitter jag vid datan.
Ska kolla lite bloggar och sen är det fotbollsträning, första fotbollsträningen på väldigt länge. Min kondition suger, men ska börja springa nu igen, och denna gången menar jag det.
-
Btw, igår hade vi bloggrekord och foortsätt checka våran blogg ! :)
-
Miin niceiga fotbollsoutfit ;)
Mina fotbollstrumpor är dock för stora, hehe..
Men som sagt, det är alltid snyggt att matcha sina kläder, right ? -
Hade Kenny varit här hade han kallat mig svartluvan eller något.. ;)



Min katt är tjock, söt och efterbliven och jag älskar honom också !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0