Dagens ridpass 28/8

Moa fick ju som sagt ett ridpass på lilla Fia. Alltså, det är så svårt att få dem till "ett" för dem är på så olika nivåer, går inte förklara. Men ja, det blev en liten stund i paddocken, fick gå jämte för Fia ville inte riktigt hela tiden men annars gick det bra.
Haha, efter att jag ridit Prince så kom hon travandes och gnäggandes till mig, åh så glad jag blev ! :')
Härligare shettis får man leta efter alltså..
Har tyvärr inga bilder, men det kommer en annan dag så ni kan få se hur hon ser ut ! :)



Sen blev det uteritt på Prince, överpigg samt överfjantig häst.
Han var sjukt pigg idag, sen var han så töntig, hoppade till och blev as rädd för minsta lilla, huvudet rätt upp och typ helt överfjantig bara.
Jaja, vi red vid galoppsträckan och han tog galopp, snabb galopp. Man behövde inte smacka på för han vill springa hela tiden.
Men det är så kul att rida honom när han är sån, som en liten töntig ponny.




Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; tack!



Låten heter

2011-08-28 @ 20:35:39
Postat av: Evelina

sv; tack, va glad jag blir :)!



Låten heter I do it for you - Bryan Adams

Underbar låt med underbar text!!

2011-08-28 @ 20:37:55
URL: http://ponnyfjantarna.blogg.se/
Postat av: Daniela

SV: Aww<3 Tack så mkt!! :D

2011-08-28 @ 20:51:15
URL: http://powerpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0