Disappointed

Ni ska veta att jag var/ är jävligt rädd när jag tog och kollar på The grudge tjejen.
liknar fan henne just nu..


-
Det blev inte bra och inte fint.
Hade förväntat mig nästan ljusbrunt, NÄSTAN. " Ljust mörk brunt, typ."
Istället är jag fan typ svarthårig, huh liksom?
Jag är redan jätteblek och jag ser 10 gånger blekare ut i svart hår. Fattar inte ens att jag har kunnat ha det.. Så antingen färgar jag om det JÄTTELJUST eller lägger i slingor eller något..
Just nu är jag bara fan så jävla besviken, arg sur.. Är fan hellre blond!
-

Jag vet att ni har sett bilden innan, men det blir ett bra exempel.
Jag skulle kunna ha mitt hår så igen, för det är liksom väldigt mörk brunt / ljus svart.. MEN, jag tycker det passar mig också. Fan att mina bruna linser gick sönder, hade varit as snyggt till brunt hår..
Nu har jag fan verkligen, jag vet inte vad.. Helt jävla svart bara.
-
Så nu sitter jag här med krossat hjärta och väntar på bättre tider. </3
Skämt åsido, men det känns så.
-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0