It was only just a dream

Sitter här, vaknade för 1 timme sen ungefär, gött att sova ut.
Ska börja packa nu också.
Men det är fotbollsmatch idag, detta laget och vårat lag kom inte överens förra gången. Slutade med "halv- slagsmål " efter matchen. xd Dem blev så sura när man "knuffades/tacklades" så därför ska jag göra det extra mycket idag. :)
Men jaja, håret är jag inte nöjd men idag heller, ska platta det sen och se hur det blir.. Jaja. Ska ner till Prince snart också.
-
-
Måste bara berätta om min dröm. Har ni sett Inception ?
Där drömmer man i sina drömmar, och för att komma ut ur dem drömmarna måste man dö.
Jag upplevde alltså att jag drömde i en dröm, och jag tänkte " jag måste dö, för då vaknar jag. " Så jag dog flera gånger, hoppade från höghus, The Grudge tjejen dödade mig, o.s.v. Jag kände "känslan " och "smärtan " i drömmen, och det var så sjukt äckligt. Drömde också om mina vänner som fick göra likadant, fyfan. Var helt skakis när jag vaknade upp.
-





Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: nej lilla sofie jag tänker inte starta upp igen den får mej att tänka på för många minnen! ;)

Haha DU skrämde OSS när du skrek! ;)

2011-08-21 @ 15:11:02
URL: http://thinkyouknowme.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

sv: Jag använder adobe photoshop cs5 =)

2011-08-21 @ 17:58:53
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0