Jag Är Ingenting Utan Dina Andetag

När man kollar ut så spöregnar det, mindre härligt.
Nej usch, vi får se om det blir ridning för min och Princes del idag, ska åka ner dit när regnet lugnat ner sig lite så får vi se, tar in honom iallafall och pysslar om honom. :)
-
Har varit duktig och städat mitt rum, lite iallafall. Vaknade för ungefär 1 timme sen så har inte gjort så mycket.
Sitter och kollar i Hööks katalog, åh det är så mycket man vill ha.
-
Min familj ( förutom min bror ) har varit i Västervik i 2 dagar, så vi har fått klara oss själva här hemma, idag kommer dem hem tror jag och då blir det slut på friheten! :(
-
-
Lite bilder på världens vackraste, finaste, och bästa hästen.
Jag älskar dig, du är allt.

Vi är så grymt coola Fanny och jag! ;)

Kommentarer
Postat av: estelle

sv; Han är född 00 så 11 år. Han var nästan helt omskolad när ägaren köpte honom men vi har fortsatt att träna skänkelvikningar, hoppa 70-80 cm och lite så. Madde köpte honom då för lite mer än ett år sen och det går super med honom.

vad kul att det är samma ras :)

Hur går det med honom, och vad heter han? :)

2011-08-05 @ 18:47:25
URL: http://baarameejj.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv. Nämen herregud vad snällt! :)

Håller med om att bilderna var fina, ponnyn är allt för mig.

Världshistoriens bästa! Supersnällt!

Kram ♥

2011-08-05 @ 21:10:17
URL: http://jumpingstars.blogg.se/
Postat av: Amanda

Super fina bilder! :D

2011-08-06 @ 11:07:15
URL: http://mandapanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0