Just say fuck you and smile

Matchen igår blev 10-0, haha. Men dem är bäst i serien, så det skyller jag på. ;)
Nej men första halvleken var SUUUPER, bara 2-0 till dem i de sista minuterna. Sista halvleken så blev det ett tag att målen kom in för snabbt, men är ändå nöjd. Förra gången blev det typ 15-0, haha.
Taggar om mot Buseryd på Torsdag, dem är näst sist i serien, jag har inte mött dem innan  men hoppas på något mål iallafall.
Idag i skolan gick vi över 1 mil, omg.. Det var väl lite kul, men så jobbigt haha.
Vi skyndade oss så vi skulle hinna med en tidigare buss, så vi kom i sista sekunden och vi sprang som fan för den åkte ifrån oss men stannade på busshållsplatsen, sen åkte den igen och när vi kom in gapskrattade busschauffören. Han hade skojjat med oss och ba; " Det är bra med motion. " Man ba -.-' xd
-
Men idag så går jag på träningen, sen så ska mina ben ha vila tills Torsdag! Fick en smäll på knäet igår så har ont, inte bra. Men jaja, lite bilder från igår. Fanny är fotografen.
-
För er som inte vet, jag har nummer 13, och även ser ni hur mörkt mitt hår blev! OCH vi är dem röd-blåa! ;)
















Så stampar vi andra på fötterna här ja.. ;)






Bild 1


Bild 2


Bild 3



Bild 4
Haha, dör lite när jag ser dessa bilder. Som sagt - Jag är biff ! ;)




Det var lite bilder, haha. Men det var fett kul faktiskt, vårat lag, vi blir liksom inte sura när vi förlorar, vi förlorar med ett leende på läpparna. ;)
Och vi spelar faktiskt ganska oschysst, eller ja.. Kimman fixade till så att dem fick straff och massa frisparkar, hon kör ganska hårt den tjejen haha!



Kommentarer
Postat av: Boberg !

Eyy när har ni match nästa gång asså hemma ?:D

2011-08-22 @ 20:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0