saker du kanske inte visste om mig - del 2

* Jag äter alltid upp alla grönsaker på tallriken först.

* Jag har sämst humor och kan börja skratta om jag säger nåt av mina dåliga skämt.. hähä..

* Jag har dumt temperament mot min familj. Om mamma frågar mig och jag sagt det/borde tycka hon vet det så kan jag bara, MEN JAG GJORDE JU DET !
okej, lite överdrivet, men typ haha. Det är sånt jag jobbar mycket med att bara försöka ta det lugnt och försiktigt.

* Jag skulle aldrig kunna leva utan djur. Aldrig.


* Jag älskar Twilight filmerna !



* Jag och min syster står varandra jättenära och säger allt till varandra.



* Jag gillar killar bättre än tjejer. Såklart Sofie är -wow- ! Men jag väljer killar över tjejer om jag ska vara med kompisar.



* Jag hatar rykten och de som skapar dem.

* Fast jag älskar skvaller i t.ex skvallertidningar om kändisar.



* Jag duschar varje dag och eftersom jag har gjort det så länge nu, känns det konstigt att inte duscha ? ;d







Kommentarer
Postat av: judde

haha, jag tykcer likadant om nästan allt förutom att jag hatar twilight, killar och tjejer är typ lika och att jag inte säger riktigt allt till min syrra =P

2011-08-07 @ 23:10:21
URL: http://ryttareochkusk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0