10 sanningar om mig själv

* Jag har plattat håret samt sminkat mig varje skoldag jag har gått, sen i 7:an. ;)
Jag har verkligen as lockigt hår annars, och sen tar jag bara mascara. Och btw, så har jag inte haft tofs/fläta heller. ;)
-
-
-
* Jag älskar nudlar, speciellt gula yumyum!
Dem är as goda när man inte kokat dem också, typ som godis. :o
-
-
-
-
* Jag har varit singel i över 2 år, snart 3.
Innan, när jag var mindre så hade jag killar hit och dit, sen så växte jag upp från player-åldern. ;)
-
-
-
* Jag säger STOLT att jag varken rökt, druckit eller snusat eller något sånt.
-
-
-
-
* Jag älskar musik!
Älskar att spela musik på högsta volym och bara sjunga med! ;) ( Även fast jag inte kan sjunga, haha ! )
-
-
-
* Jag kan bli så extremt arg om jag t.ex. slår i min tå i en stol!
Typ 20  " fula ord " på sekunden.
-
-
-
-
* Jag har jättelätt för att gråta för filmer.
Gråter ibland när jag kollar på tecknande filmer, pinsamt! Såg t.ex. Spirit för ett tag sen, jag satt och grät till den, herregud liksom!
-
-
-
-
* Jag försöker hela tiden skärpa mig, men jag lyckas aldrig.
Jag ska sluta köpa godis, jag ska plugga och få toppenbetyg, jag ska börja ut och springa igen o.s.v.. Jag lyckas aldrig.. xd
-
-
-
* Jag saknar sommaren!
Den bästa sommaren, ever, med dem bästa!
-
bild i repris, men jag fullkomligt älskar den ;)
-
-
-
* Jag ger nästan aldrig upp..
Fast, okej det gör jag, men t.ex. om jag sitter och spelar ett spel, så har jag ett mål och då ska jag klara det, oavsett om jag sitter och nördar i en vecka.
-
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0