Dagens ridpass 2/12

Idag blev det uteritt.
-
Som ni märkt så har jag inte ridit så super mycket det senaste. Har inte hunnit och så. Har inte ridit ut heller, den senaste gången så ville han inte ut i skogen, stegrade och lite så så jag red upp till paddocken, arg som fan var jag.
-
Idag blev det iallafall uteritt, hade mina farhågor att han skulle vända och det gjorde han, en gång sen så gick han. Huvudet 3 meter högt upp i luften, flåsade och skyggade för minsta lilla, allt var läskigt, men ändå! Han slappnade av efter en stund, blev dock lite rädd när en traktor med släp av en grävmaskin kom på en liten mindre väg, men han hoppade ut lite i vägen sen gick han!
Vi tog en galopp också, herregud vad det gick, jag svär han skulle hålla sig jämsides med galopphästar.
Jaja, han verkade iallafall nöjd efter. Min världsbästa häst, jag log hela vägen!
LYCKLIG TJEJ.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0