Hos dig är jag stark

Namn: Lois Lane ( Stavning x'd )
Smeknamn: Lodis
Ålder: 16
Ras: Minishettis
-
-
Har fortfarande ingen bild, men det kommer imorgon, jag lovar.
-
-
Igår så fick ju mamma den galna iden att köpa Lodis. Hon har ju stått i samma stall som Prince gör ett tag nu, och ja hon är verkligen en superbra första ponny, hon är så underbart snäll! Man liksom typ faller för henne. :$
Jaja, meningen är ju då först och främst att Moa och Linus ska rida på henne, bara ett tag för vi ska köpa en B-ponny sen.
Men nu kommer jag in i bilden här va. ;)
Jag har länge velat ha en liten ponny jag kan trixträna med, gjorde ju lite med bl.a. Fia och Brunte, men det känns inte så säkert med Prince i.o.m att han är så stor. Därför så ska jag trixträna Lodis och så.
Lodis är även med föl antagligen eftersom hon betäcktes i somras, så ja då får vi väl antagligen uppfostra en liten fölis till sommaren!
Nej, det här kan väl inte gå annat än bra! :)









Lite bilder på Brunte. Vi hann ju inte komma så långt, men på den korta tiden vi började med att busa mer öppet, släppa honom lös, trixträna och så, vi kom så mycket mer närmare varandra och han litade mycket mer på mig.
Kommer aldrig glömma när ägarna kom och bara;
Det syns ju verkligen att hästen litar på dig, följer efter dig vart du än går!
Liksom, jag dog där haha. Som jag saknar honom, plutten.. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0