Dagens ridpass 20/11

Idag så blev det ju fotografering, och paddocken då.
-
Det började dåligt som in i helvete. Redan när vi tog in honom, så har hunden kommit och Prince blev rädd (?) så han bara vände sig om och jag flög med som en vante. Lilla jag mot Prince, inte en chans har jag. Självklart skulle Spender galoppera runt så Prince fick panik och bara vände om och sprang med mig släpandes i grimskaftet.
Jag var fast besluten att inte släppa honom när grimskaftet var på, så han bara travade och jag flög/gled efter, men tillslut stannade han så fick vi gå tillbaka, och då vände han sig om och försökte springa igen.
Tillslut fick Fanny in honom, och vi bytte så jag fick hämta Spender, och under tiden vi var i boxen hann han nocka in mig i boxväggen, härligt värre! Prince nockade också till mig rejält med knäet i min panna, yes!
-
-
Iallafall, ridpasset gick bra.
Dock red jag slarvigt, sådet blev lite mer slappridning. Tog också ett litet skutt ett par gånger, han hoppade helfint!
Men galoppen idag, speciellt den första, det har nog aldrig gått så bra! :'D
Sååååå himla nöjd.

Jag kommer lägga upp ett par bildbomber, men här har ni ännu ett smakprov. ;)

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0