Ingen ridning idag inte !

Tjuuuu !

Sunny cheyeeen fick vila idag. Lite konstigt, men i vintras red jag inte alls lika mycket som jag gör nu. Då bestämde jag typ vilka dagar jag skulle rida. Nu bestämmer jag vilken dag jag inte ska rida.
Ja, mycket kans förändras på ett år ! Jag har ju snart haft min polle i ett helt år ! ♥




skolan var som vilken annan dag som helst egentligen. Det enda var att Rasse var helt hyyypeeer på väg till skolan. haha, den killen alltså !
Vi hade spanska-prov med, gick väl brao. Sen har vi so-prov imorgon, svenska-prov, no-prov och matte-prov nästa vecka, men jao. vad gör man ?



bjuder på en bild från några veckor sedan ! haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0