:'D

Hallojs!
-
Nu är vi inne efter att ha ridit två ponnysar.
Laura red Honey, och haha ja inte lite överskottsenergi den hästen har! ;) Jaja, tyckte det såg superfint ut! :) Laura är nöjd också.
-
Sen så red jag Minnie. I början var det väl lite segt, men sen så gav Laura mig superbra övningar och Minnie blev superpigg sen. Haha vi skulle galoppera på en volt och hon bara vände om och hoppade ett hinder, haha! Blev väl lite testning med bl.a. stegringar men hon var så söt!
Blev också många skutt, fick till några nice galoppfattningar då hon var så pigg från skritt till galopp! Jaja, jag är så himla glad och lycklig just nu, har verkligen saknat att rida ponny!
-
Men, jag laddar upp en bildbomb imorgon.
Btw, så ser jag så uppstoppad, men det kaan bero på att jag har 2 TJOCKA ridbyxor och 2 sockar och en big vinterjacka, haha.
-
Ett smakprov, vill inte lägga upp hoppbilderna än. ;)
Btw.. om ni kan se det leendet på läpparna... Ni anar inte hur jävla mycket jag saknat att rida ponny.
-
Men nu ska jag och Laura ut och fota lite, vi höres :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0