Dagens avramling på Curiosa

Idag så red jag Curiosa, och Laura Prince.
Curiosa var en piiiiggis i början, och det gick superbra. Det var på lite ställen det var läskigt men annars gick det super! Dock i slutet så skulle vi ta galoppsträckan, Prince drog på utav helvete, och otroligt nog kunde Curiosa hänga med på farten. Skit, hästen borde börja på ponnygalopp, seriöst.
Men, mitt i galoppen så tvärstannar hon, vände om och jag flyger av! Hahahaha, Laura dog av skratt! Jag tappade bara luften lite, slog i knäet och fingrarna, men haha annars vart jag okej!
Har en känsla att jag lär trilla av henne ganska så mycket, haha.
-
-
-
Iallafall så har jag och Laura det asbra! Hämtade henne igår ju, vi har bara haft roligt. Käkat chips och godis och bara gottat oss, vem kan stoppa oss när vi bara rullar fram?!
Haha, jaja ikväll ska vi kolla på lite filmer och ska fixa bilder på oss någon dag, men nu ska vi fortsätta med att ha roligt!
Ha det!



//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0