Man vill alltid ha den man inte kan få.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!!!
Nu börjar jag få ont i halsen - igen. -
Jag vägrar att bli sjuk, vääägrar!
-
Men ska iallafall tränatränaträna med Prince nu, hoppa, dressyr, lektioner. Vi ska komma ut på en Clear Round snart har jag bestämt. Även om det är kaos, hehe.
-
Men jaja, ska iallafall ta tag i mig och Prince så vi kommer någonstans nu!

Måndag: Vila
Tisdag: Uteritt
Onsdag: Uteritt "ordentligt"
Torsdag: Arbeta från marken
Fredag: Uteritt
Lördag: Lektion, annars uteritt.
Söndag: Lektion, annars uteritt.

Om det går så blir det lektion antingen på lördag eller söndag, och om inte så rider jag iallafall i paddocken själv och tränar lite smått.

Lalalala, nu ska jag dra !
Vi hööörs ! ;)
Och jag ska försöka komma med nya bilder, snaart.



//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0