Bättre med öppen fiendeskap än falsk vänskap.

-
-
Imorgon och sen är det HÖÖÖSTLOOOV!
-
Det ska bli så otroligt skönt!
Dels att få sova ut, att få hela dagarna på sig, och sen att slippa de " så kallade vänner. " ( fanny, förlåt för att jag citerar dig. <333 )
Jag ska verkligen ta tag i min ridning och rida varje dag nu på sportlovet, okej en vilodag.
Ska försöka pallra mig till ridhuset också någon dag, och rida med Fanny där! Vet inte ännu om vi tar transporten dit isåfall, men hoppas det!
Vet dock inte hur han kommer att reagera vid lastningen, haha.
När vi hämtade honom slet han sig 2 eller 3 gånger, när han skulle lastas. Men jaja, går nog bra.
Men sen så får jag väl rida med Fanny någon dag och sen rida ut mycket!
-
Få bort dessa fasoner Prince har hållt på med nu ett tag, haha.
" Hej jag heter prince, jag stegrar, är en bitch och försöker få Sofie rädd när jag inte får som jag vill! :) "
Men det är lugnt, älskar dig ändå Prince, trots att du är en sån megatönt.
-
Så ja, detta sportlovet kommer mest fokuseras på Prince, men hoppas även med lite tid med Fanny, om inte annat så rider vi ju tillsammans, eftersom att Prince och Sunny är dödskära i varandra.




//Sofie


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Tack :D

2012-02-10 @ 08:00:08
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0