Jag kunde dö för dig, nu är du död för mig

Hallojs!
-
SPORTLOV!
Ååååh, äntligen! :)
Har laddat det med lite godis och cola, och sen så ska jag se lite skräckfilmer helt forever alone ikväll, göööttans! ;)
Jaja, skoldagen var helt okej!
Svenska inlämningen skulle visst ha varit klar tills idag på svenska lektionen, oups! Därför blir det att skriva lite. Jag ska ta mig fan få ett A nu! Fick B+ på förra bokredovisningen, satte ett A först men sen så ångrade hon sig och satte B+, nödvändigt! :( Men nu ska jag ha det där A:et, sådeså! ( Vem hade förresten trott att jag var bra i svenska? Haha, kan ju inte påstå att jag skriver "fin" svenska här, typ! ;) )
Men nu så ska jag fortsätta, ska nog göra något med syster snart, och sen stallet!
Vi hörs folks! :)
-
Förresten så fyller min bäästavän Laura år, typ 3 år eller? ;) Hehe, nej 14 år faktiskt, grattiiis! <3



//Sofie

Kommentarer
Postat av: Laura

Hahah Älskar dig finis! Du gör mig dag! <3

2012-02-11 @ 10:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0