And after all, I still love you

Hallojs!
-
Vaknade ju som sagt tidigt idag och släppte ut hästarna, sen somnade jag direkt när jag kom hem. Vaknade dock typ vid halv elva eller något eftersom EN VISS PERSON SMSBOMBADE MIG! -.-' Hehe, nej men det var väl på tiden att jag vaknade.
Nu har jag luggit och kollat på Bring it on - all or nothing.
Ska dra mig till nya stallet snart och fixa lite! Det är typ klart nu, så det är ju skönt. Men tror jag ska packa och lite så först ! :)
Ikväll blir det skridskor också, uhum! :D Måste se Ulrik Munthers låt på melodifestivalen, hann inte kolla igår ju.. Ulrik Munther är fan bäst, snygg också! ;)
Men vi hörs senare ! :)





//Sofie

Kommentarer
Postat av: en som fixar i stallet

hur gick det i det nya stallet fick du nåt gjort"eller bara sket du i det"?

2012-02-12 @ 18:28:47
Postat av: en som faktiskt gör något i stallet

hur gick det i stallet fick du nåt gjort"eller bara sket du i det"?

2012-02-12 @ 18:31:02
Postat av: en som gör något i stallet

hur gick det i stallet fick du något gjort"eller bara sket du i det"?

2012-02-12 @ 19:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0