Häästarna idag

Prince: Bestämde mig för att rida, trots blåsten. Det var ju inte mitt bästa drag, hehe. ;)
Men iallafall, hann inte ens hoppa upp förrens han flög iväg ett par gånger, livrädd för allt som blåste. Han hoppade till då och då hela ridturen. Han blev dock livrädd när vattnet hade översvämmat över vägen, var tvungen att hoppa av och leda honom, eller ja gjorde det utan bråk eftersom jag vet att han är vattenrädd.
Sen så gick det bra en stund, tills han såg en grävarskopa som var dödsfarlig, men den gick han förbi efter många om och men.
Sen på galoppsträckan gick det ruskigt fort, han slängde även in ett bakutsprång så jag flög lite, hehe.
Sen så gick det bra, fina galna hästen!


Såhär skulle det nog se ut, fast hade inte sadel utan barbacak gjorden, hehe. ;)
-
-
Lodis: Gjorde samma som igår, släppte henne helt lös i paddocken och jobbade lite.
Hon var superduktig! Hon var jätteframåt och var på direkt, om man kan säga så. Hon lyssnar väldigt mycket på rösten som sagt och gör typ allt för att få lite godis, haha. Sen så har hon nog hälften inlärt puss också, dem sista gångerna fattade hon men vet inte om det sitter helt än.
Jaja, världens urgulligaste ponny det där, haha gulliga Lodis






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0