måndagar=min nya ''varför måste denna dagen finnas?!?!?''

alltså...måndagar är (n). Liksom
- skola
-konfa
-stallet
.
kommer hem, duschar och sen läxor och ja. Därmed den sega bloggningen. Men nu är jag här! Kan ju lätt säga att det har varit den skrattiga dagen idag, haha. Jag och Sofie hade..?? ja, våran bästaste humor!!
Ingen slår den! nobodyyyy, yämän.
-
Nää, men tror inte så många lärare tycker om oss nu. Inte våra klassförståndare iallafall. Stackarna blev avbrytna utav mina och Sofies skrattanfall, haha. Lite kul måste man ha ju, hähä.
Tror inte ens prästen tycker om oss längre :(
-
-
Förresten, kom på mig själv sjunga ''1 elefant balanserade, på en liten, liten spindeltråd. De tyckte de va så intressant, såå de gick och hämtade en annan elefant, 2 elefanter....osv'' när jag var i stallet. Men slutade när jag var på 62 elefanter. Orkade inte mer. hähä.

Kommentarer
Postat av: vikkan

Hej!

jag hittade hit genom en googlesökning på Jadine, hade henne ett halvår på tillridning/försäljnig och fastnade enormt mycket för denna dam... sedan "försvann" hon.. vart finns hon nu?

Massa nyfiken!!

MVH Vikkan

2012-01-17 @ 07:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0