Why won't you be my blue skies,so I can be your sunshine?

 
 
 
Hallojs!
 
Jobbade jag idag också ju, ar jobbat 5 dagar denna veckan och det är ju som sagt långdagar.
Förövrigt är jag helt slutkörd, känns som att jag ska falla ihop vilken sekund som helst. Hade fan kunnat somna när jag cyklar.
Iallafall ska jag ner till stallet nu, rida en liten runda.
Skulle egentligen till Pappa idag ju, men orkar varken städa eller packa så åker dit imorgon. Imorgon är jag ledig och det är så oehört jävla skööönt för jag ska sova hela daaaaaagen! :D
Uppdaterar sen puss
 
 
charmiiiga hästen. förlåt för lite samma bilder, men har fortfarande inte kollat upp min lösa hårddisk.. xd
 
//Sofie
 

Kommentarer
Postat av: hej ännu en gång VI igen :P

FIN BILD PÅ AMELA :D Grrrrr

2012-07-01 @ 21:19:08
Postat av: hej ännu en gång VI igen :P

FIN BILD PÅ AMELA :D Grrrrr

2012-07-01 @ 21:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0