A real man doesn't love many girls. He loves only one girl in many ways.

Hallojs!
-
Förlåt för dålig uppdatering! Det har varit en lång dag för min del.
Steg upp och åkte hemifrån runt halv åtta på morgonen, har ju jobbat hela dagen och kom hem runt halv åtta på kvällen. Bytte om direkt och stack upp till stallet och red en sväng. Det var en tjej där som var i "stallgrannens" hus och mamma hade sagt att hon kunde hänga med på Curiosa, så hon hängde med.
Och nu har jag duschat och så! Jag är hur trött som helst, hela jag är slut dels för att jag har jobbat idag och för att jag inte fått sova ut på en vecka.
Imorgon ska jag släppa ut hästarna, jobba lika länge, sen ska jag packa, flytta och rida. Så lär inte kunna sitta vid datan någonting då jag lär dö av energibrist. 
Vi hörs, puss!



//Sofie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0