Don't say you miss me, when it's your fault I'm gone.

Vilket inget liv jag har.
Vad har jag gjort idag? Ingenting bortsett från tv:n och datan typ. Haha, alltså jag orkar inte. Trots att jag inte gör någonting och sover ut så är jag alltid trött. Och att veta att jag ska släppa ut hästarna imorgon gör mig inte så mycket piggare, haha.
Och nu kollar jag på oth, som vanligt. Alltså, jag orkar inte blogga heller, förlåt för det men jag orkar helt enkelt inte, har inget kul att blogga om. Fanny är borta så vi kan inte heller ta bilder, men när hon kommer tillbaka så kommer det snart. 
Men nu ska jag snart sova, är helt slut. Jag är back on track med bloggningen snart, måste bara hitta lite inspiration ( stavning ) och ah.
Puss
 
 
//Sofie

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej! Jag har en fototävling på min blogg och det skulle vara jättekul om du ville vara med! Så kika in på bloggen min för att veta mer! Kram

2012-06-24 @ 08:43:14
URL: http://tildagrubb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0