I can't promise you a perfect relationship, but I can promise you that if you trying, I'm staying.

-
-
-
Idag fick vi en kattunge! :D
Eller ja, vi har ju letat efter en sen Smulan dog ( eller okej, det har vi inte men nu på sistone. )
Det är en tjej, namnet vet vi inte än men vi funderar på att döpa den ( eller dom -.- ) till Kiwi.. Jaja ;)
Livlig, busig som in i och så extremt söt, jag smääälter. Vi har busat i någon timme och sen la jag mig i sängen så kommer hon och lägger sig jämte, i was like omg i'm fkn daayyiiing.
Inte nog med det så köpte mamma 2 Ben & Jerrys till mig ,IIIIH !! :D
Imorgon åker jag ju inte till skolan eftersom att jag ska till Borås, så får lite sovmorgon! :D
Pusspuss!


and i was like wtf? :O


thooose eyees

Sööötis

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0